_MG_8532

«شهر دودی» اکران آنلاین می‌شود/ دخترانی که برای رسیدن به آرزوی‌شان کوچ می‌کنند

دوشنبه سوم مهر ماه, اکران خصوصی فیلم سینمایی «شهر دودی» به کارگردانی محمدرضا یکانی در پردیس سینمایی تیراژه ۲ با حضور عوامل این فیلم و چند تن از بازیگران سینما و تلویزیون برگزار شد. پس از نمایش فیلم مجری برگزاری این مراسم اظهار کرد: این فیلم درباره جوانانی است که در راه بی‌هدفی گام برمی‌دارند، جوانانی که منتظر یک فرصت خاص هستند تا راه موفقیت را به سرعت طی کنند ولی این فرصت هیچ‌گاه برای‌شان مهیا نمی‌شود.

در ادامه این مراسم محمدرضا یکانی به دعوت مجری روی صحنه آمد و گفت: فیلم «شهر دودی» در دوران سختی ساخته شده؛ سال ۹۹ در اوج شیوع ویروس کرونا و در گرمای مردادماه روزهای سختی داشتیم و خوشبختانه توانستیم ساخت «شهر دودی» را به خوبی به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: به همه همکاران خوبم در این فیلم خسته نباشید می‌گویم. در آن زمان که این فیلم ساخته می‌شد خیلی از پروژه‌ها تعطیل شد اما ما کارمان را ادامه دادیم. از پدرام افشار نویسنده این اثر تشکر می‌کنم که خیلی روی قصه «شهر دودی» کار کرد، این فیلم روایتگر قصه آدم‌هایی است که ما اطراف‌مان زیاد می‌بینیم و به راحتی از کنارشان عبور می‌کنیم اما وظیفه ما بود که دغدغه این افراد را مطرح کنیم؛ دخترانی که برای رسیدن به آرزوی‌شان و همچنین دستیابی به زندگی بهتر مجبور به کوچ هستند.

در ادامه یکانی با ابراز تشکر از مسعود براتی سرمایه‌گذار فیلم و دیگر عوامل خاطرنشان کرد: من برای ساخت این فیلم با کمک و همکاری شهرداری منطقه ۲۱ که در آن زمان عباس معینی معاون فرهنگی اجتماعی وقت بود و به ما خیلی کمک کرد و جا دارد در این مراسم از او و همکاران‌شان کمال تشکر را داشته باشم.

در ادامه عباس معینی به دعوت یکانی روی صحنه آمد و گفت: وقتی دغدغه یکانی را در بیان معضلات دیدم و احساس مسئولیت او را درباره مسائل اجتماعی، آموزشی و روشنگری احساس کردم، وظیفه خود دیدم که به این پروژه کمک کنم و کاش امکانات بیشتری داشتیم تا می‌توانستم به این گروه بیشتر خدمت کنم. کشور ما هیچ‌گاه روی توسعه و آبادانی را نخواهد دید مگر به کمک فرهنگ و هنر. تا زمانی که ما آسیب‌های اجتماعی را نبینیم نمی‌توانیم برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از عوامل فیلم «شهر دودی» تجلیل شد.

قاسم زارع، جلیل فرجاد، محمد شیری، علی لوسیوند، عبدالرضا اکبری، عزت‌الله رمضانی‌فر، حسین عابدینی و رضا بنفشه‌خواه از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

عوامل فیلم «شهر دودی» عبارتند از بازیگران: حسین عابدینی، رایحه تیموری، بهنوش بختیاری، شیدا یوسفی، حشمت آرمیده، فاطمه شکری،‌اکرم علمدار، تیمور عباسی، متین مصطفوی، خسرو شیری، شروان یکانی، مهرزاد نصیرزاده، کسری محمدی، مهسا مولائیان، مسعود شهری، شیما حکیم‌پور، سیامک سلطانی، علی‌اصغر ایزی، فاناز سلوکی، جانیار اکرمی، شهرام محبوبی، پانته‌آ خادمی، پگاه زری، متین سلطان علی، محمد دنیادوست و مجتبی فلاح‌زاده. نویسنده و کارگردان: محمدرضا یکانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: افشین سنگ‌چاپ، فیلمبردار: بهرام لطفی، دستیار فیلمبردار: رامین تیموری علی روحی تدوینگر و صداگذار: محسن جوادی، دستیار صدابردار: داود کاظمی، طراح صحنه و لباس: میلاد عارفی‌نیا، دستیار صحنه و لباس: سحر رمضانی، جانشین تهیه‌کننده: مسعود براتی، آهنگساز: علی محمدپور، دستیاران کارگردان: کسری محمدی، مهسا مولائیان، گریمور: آرش فرد، دستیاران گریم: شهره خراسانی، مرسده افشار، مدیر تدارکات: سجاد جنگی، تدارکات: آرش شاه‌بهرامی، سازنده آنونس: علی دربندسری، مسئول هماهنگی: امیرحسین غفاری، طراح پوستر: سجاد مراتی، طراح مواد تبلیغاتی: وحید علیمحمدی، مدیر روابط عمومی: فاطیما موسوی.

این فیلم از روز چهارشنبه 12 مهر از پلتفرم فیلمناب به صورت آنلاین عرضه خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *