28

بازهم شایعه‌ برای بازیگر نقش جیمز باند؛ این بار یک هنرپیشه سیاهپوست!

شایعه‌های بازیگری نقش اصلی فیلم جیمز باند ۲۰۲۴ همجنان ادامه دارد.
سایت justjared به نقل از TMZدر خبری که منتشر شده از قول یک منبع تایید نشده اعلام کرده که لوسین لاویسکونت بازیگر سریال «امیلی در پاریس» توجه باربارا برولی تهیه‌کننده فیلم جیمز باند را جلب کرده است.
یک منبع به گفته؛ «لوسین تمام کادرها را علامت می‌زند. او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و بسیار خوش‌تیپ که در ۱۸ ماه گذشته و پس از پیوستن به جمع بازیگران سریال «امیلی در پاریس» طرفداران زیادی به دست آورده است. اکنون مدیران پروژه سینمایی “باند” می‌گویند که می‌توانید این بازیگر را در لباس تاکسیدو مامور ۰۰۷ ببینید که چقدر شیک و مناسب این نقش به نظر خواهد رسید.»
به نظر می‌آید که تنها مسأله مشکل‌آفرین در دادن نقش جیمز به این بازیگر سیاهپوست، حضورش در فصل ۲۰۱۱ برنامه تلویزیونی رئالیتی‌شو «برادر بزرگ مشهور» باشد.
این منبع اضافه کرده است: «اما مشکلی که وجود دارد این است که لوسین در زمان شرکت در برنامه «برادر بزرگ مشهور»، حضور حرفه‌ای بازیگری‌اش به این اندازه بالا نبوده، اما با این حال سریال یاد شده در آن زمان هم بسیار محبوب بود و طرفدارانی داشته که حالا هم هستند. به هرحال حضور لوسین لاویسکونت در نقش جیمز باند برای یک رؤیایی برای باربارا برولی تهیه‌کننده فیلم جیمز باند است که به شدت به جضور او در ایفای نقش جاسوس انگلیسی علاقمند است.»

منبع: بانی‌فیلم

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *